dinsdag 6 november 2007

Loopclinic Den Haag

Zaterdag 13 oktober waren we uitgenodigd door Parnassia in Den Haag voor een loopclinic o.l.v. Troy Douglas.
We gingen met een gezellig groepje van 6 personen;Wil, Ingrid, Peter, Charissa, Stefan en ik.
Het was prachtig weer en we gingen met de trein.
Ik had geen idee wie Troy Douglas was en ging dat uitzoeken op internet, omdat er werd gezegd dat hij bekend was. Troy Douglas is geboren op 30-11-1962 in Bermuda.
Hij is de bekendste sprinter van de atletiek van de afgelopen jaren in Nederland. Naast de individuele prestaties op de 100 en 200meter speelde Troy een belangrijke rol in het Nederlands estafette team. Hiermee heeft hij de bronzen medaille behaald in 2003 op het WK Atletiek in Parijs. Troy heeft met een plek in de halve finale op de Olympische Spelen van Athene zijn sportcarrière afgesloten. Dit was in 2004. Tegenwoordig geeft hij trainingen.
Nu weer even terug naar 13 oktober.
We werden ontvangen in de kantine van Haag atletiek met koffie en thee en er werd verteld over Troy.
Daarna gingen we naar buiten en deden een warming up. We hebben natuurlijk hard gelopen, twee rondjes op de baan en daarna wat hardloopspelletjes.
Na afloop hebben we mooie trainingschoenen en een T-shirt gekregen. We kregen een heerlijke lunch; allerlei lekkere broodjes,soep,gemengd fruit en konden er lekker van genieten in de zon op het terras.
We hebben een handtekening aan Troy gevraagd en een foto laten maken.
Ik heb erg van deze dag genoten. Door de schoenen die ik heb gekregen, heb ik een extra duwtje om door te gaan met hardlopen.
Hierbij wil ik iedereen bedanken die deze loopclinic mogelijk hebben gemaakt.


Hartelijke Groeten

Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten